07 August 2008

Serviciile RATP in Iasi...

Astazi pe la ora 16:15, eram in statie la universitate de unde vroiam sa iau autobuzul 28. M-am dus linistit la toneta cu bilete sa imi cumpar un bilet de calatorie, cand deodata...surpriza...pe gemuletul acela scria mic cu pixul "VIN IMEDIAT". Au trecut vreo 4 autobuze 28, si nu am reusit sa ma urc in niciunul, pentru ca nu aveam bilet si imi luam amenda de la "domnii" controlori. Am mai asteptat vreo 20 de minute, s-a facut coada in fata tonetei respective si intr-un final a ajuns si doamna de la bilete ca nu stiu unde fusese. Nici nu ma interesa.

RATP are cele mai calitative servicii, asa cum scriam intr-un post : preturi mari, autobuze de "doi lei", mizerie, controlori impertinenti, coada la bilete, soferi nesimtiti si respect zero pentru clienti. Aloooo...Primaria Iasi? Mai luati masuri cu RATP-ul asta...ca ajugem la balamuc cu ei.

Aveti mai jos si cateva imagini de la toneta de astazi.
Toate bune!