15 December 2007

Umanitar sau de prost gust?

Am vazut astazi un mesaj "umanitar" cica, care pe mine m-a dezgustat complet. Astfel, pe blogul lui visurat, acest "greu" al bloggingului, idolatrizat de sute de bloggeri mici si mijlocii (imi cer scuze de ironie) a facut acest anunt umanitar, dupa cum v-am spus, in care "gurul" bloggingului indemna oamenii de rand sa mai cumpere si ei niste albume "de 2 lei" ale lui Hrusca, pentru ca acesta, vezi doamne, nu are ce manca, sau mananca doar o data pe an, la Craciun, cand e ascultat numai de bunici si mame.

Eu nu sunt nici bunica, nici mama, nu ma omor sa ascult Hrusca, dar in niciun caz nu poti sa scrii asa ceva despre un om care cred eu ca are niste colinde de calitate, indiferent de cat timp le are. Plus ca ar trebui sa ai si un anumit nivel de cultura ca sa asculti si ca sa iti placa Hrusca. Mi se pare penibil sa ajungi sa scrii pe blog asa ceva. Daca era Visurat vreun incepator al bloggingului, as fi zis "Dom'le omu' e la inceput, scrie orice ca sa fac vizitatori", dar asa...nu prea pot sa inteleg.

Singura intrebare care imi ramane este: Acest mesaj este umanitar sau de-a dreptul de prost gust? Voi ce credeti? Eu unul cred ca este nu numai de prost gust, dar chiar jenant, penibil. Pana la articolul urmator, mai cumparati va rog albumele vechi si "expirate"(dupa cum cred unii) ale lui Hrusca si ... s-auzim numai de bine!

1 comment:

Unknown said...

vai dar cum iti permiti sa-l critici pe visurat, acest shakespeare al generatiei noastre ;)

da, e de keke anuntul.