10 December 2007

I don't give a shit...

I don't give a shit. Pentru ca nu mai pot. M-am hotarat. Din acest moment nu mai scriu nimic despre politica (cel putin o vreme). Dar absolut nimic. Pentru ca m-am saturat. Imi este sila. Nu mai suport sa aud oriunde ma duc discutii interminabile despre politicieni, politica, politic, lideri politici, sisteme politice, ce e bun si ce e rau etc. . In afara de asta cred ca in 70% din urmatoarele situatii (fie la TV, fie in ziare, fie pe net/bloguri) aud tot timpul aiureli, pareri tampite, care mai de care, toate despre politica. Tot felul de declaratii ale oamenilor politici actuali din Romania ma fac sa vomit. Mii greata pur si simplu. Poate o sa vi se para cam deplasate afirmatiile mele si aceste asertiuni "vulgare", dar asta e adevarul. Nu mai pot.

Am observat de cativa ani ca in domeniul asta, al stiintelor politice, teoria nu se imbina NICIODATA cu practica, sau se imbina de prea putine ori. Asa ca m-am hotarat sa fac abstractie, macar o perioada de timp, in a scrie si a trata chestiuni politice. Probabil va intrebati ce legatura are aceasta cu a analiza o problmea politica impartial, obiectiv. Poi...are. Cand vad si ce comentarii aiurite se fac cateodata, iti vine sa arunci televizorul, sau radioul, dau calculatorul etc. . Plus ca nu mai ai ce comenta. Se intampla aceleasi lucruri.

Discutam saptamana trecuta cu un profesor al meu si ii ziceam ca dupa '89 Romania a trecut prin cateva etape importante care ne-au marcat pe noi romanii, ca natiune. Astfel :
a. mirajul Ocidentului - toata lumea a vrut sa emigreze spre o viata mai buna etc. ;

b.mirajul schimbarii, al tranzitiilor, al reformei etc. ;

c. mirajul Uniunii Europene ;

Toate acestea s-au incheiat. Am emigrat cat am putut de am populat orice loc de pe pamantul asta. Am facut reforme, am trecut prin tranzitie, "am strans cureaua" fiecare cat am putut, ne-am si integrat pana la urma cu toate pacatele noastre. Acum nu mai e nimic de facut. Nimic de dezbatut. Sau cel putin asa considera unii. Este ETAPA PLICTISELII. De aceea m-a saturat sa aud vorbe goale, lipsite de logica si moralitate. Gata! Time-out deocamdata.

Pana la articolul urmator (care nu o sa fie politic:D) ... s-auzim numai de bine!

No comments: