25 May 2007

Idei simple si revolutionare .... doar in advertising

Vreau sa va atrag atentia cu doua spoturi publicitare, care, in my opinion, dau dovada de foarte multa creativitate, strategie si nu numai. Prima dintre ele e o reclama romaneasca si e "Jos palaria", iar a doua e o reclama mai veche la o marca cunoscuta de automobile. ENJOY!!!






Sper ca v-au placut ideile pe care tocmai le-ati vazut puse in aplicare, in aceste reclame minunate.

7 comments:

Anonymous said...

Alex am si eu o simpla intrebare... De ce sunt revolutionare? Nu zic ca nu sunt grozave, ci dimpotriva sunt unele din cele mai reusite spoturi pe care le-am vazut pe plan romanesc la primul si pe plan international la al doilea. :) Dar ce revolutioneaza ele?... Ca nu vad sa se inventeze ceva in urma lor sau se schimbe ceva? :)

Anonymous said...

@jo3 Sunt revolutionare prin ideea creativa pe care doresc sa o exprime. Sunt revolutionare pentru ca ies din tiparul obisnuit. Aduc ceva nou, sunt neconventionale, si asta prinde la public. Din aceste motive cred ca sunt revolutionare. Nu inventeaza nimic, dar pot sa schimbe un anumit tip de mentalitate. Intradevar ... poate e putin fortat acest termen... "revolutionar". Bineinteles e doar o parere pe care am dorit sa o exprim si sunt deschis la orice fel de intrebari si critici.

Anonymous said...

Man tu cred ca nu intelegi termenul revolutionar....dar ma multumesc cu raspunsul tau. :)

Anonymous said...

@jo3
Eu inteleg foarte bine ce inseamna termenul "revolutionar". Ti-am esplicat si cu ce sens am folosit acest termen, si am si precizat ca e, poate, putin fortat.

Oricum ma bucur totusi ca esti multumit de raspuns!

Anonymous said...

revolutionar (DEX) = Care produce o transformare radicală într-un anumit domeniu; înnoitor, transformator.

E edevarat ca termenul 'revolutionar' este cam fortat folosit dar, cel putin reclama la Honda, ESTE revolutionara. De ce? Simplu: datorita ideii creative (despre care a vorbit si Alex). De obicei, cand te gandesti ca urmeaza sa vezi o reclama la o masina, te gandesti la imagini cu masina respectiva, la un om foarte satisfacut la volanul respectivei masini, la urme de praf lasate in urma sa, la pietroaie peste care trece, dar ea se leagana putin... and so on.

Astea sunt indicii ca reclama respectiva este la o masina. Frumusetea unei reclame este sa nu semene cu o reclama si foarte putini reusesc sa faca acest lucru. Cand cineva reuseste, ESTE revolutionar:)

Revolutionar nu inseamna, neaparat, ca a facut o revolutie:) Think metaphorical!:)

Anonymous said...

metaphorically!!!!!

Anonymous said...

Ups! Sper sa nu fie "metaphorically"-ul un impediment pentru a lua viza in State:)