11 March 2008

Leapşa muzicală

Am primit de la Ines o leapşă super interesanta, care m-a amuzat putin. Aşa că am să o pun şi eu în aplicare, cu speranta ca vi se va parea distractiv atunci cand veti citi. So ... mai intai regulile :

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesnt make sense. NO CHEATING!
4. Tag 5 ppl
5. Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.

Întrbarile :

1.How are you feeling today?

Mihai Margineanu – Pe sub norii de hartie. Hmmm…ar trebui sa ma duc la vreo petrecere medievala de basm, unde să peţesc vreo prinţesă.

2.Will you get far in life?

Holograf – Vine vineri. Ooo…daaaaa, abia astept week-endul. Ca sa ajungi undeva ai nevoie si de odihna specifica week-endurilor.:P

3.How do your friends see you?

Simon & Garfunkel – The only living boy in New York. Am fost in SUA ceva timp, deci e probabil sa ma vada ca singurul baia,t student, roman si blogger care a fost in New-York. Sper sa nu fiu vazut mai rau.

4.Will you get married?

Ombladon – Cel mai prost din curtea scolii. Probabil tre sa ma gandesc cu atentie inainte de a face pasul acesta, pentru ca nu vreau sa stau in curtea scolii J).

5.What is your best friend’s theme?

Tina Turner – Missing you. Nici chiar asa, da pe aproape.

6.What is the story of your life?

Nickelback – Rockstar. Relativ cam asta e povestea mea de viata, cu exceptia faptului ca nu numai am cerut am mai si facut unele chestii pentru a obtine ceva.Si acum….iata-ma J).

7.What was high school like?

Mihai Margineanu – Didel. Era ca un cartier in care imi petreceam o mare parte din zi, acolo unde interpretam personajul Didel.:)).

8.How can you get ahead in life?

Eric & Loredana – Dus de vant. Cred ca am dat deja raspunsul : )).

9.What is the best thing about your friends?

Holograf – Vine vine(fara tine inebunesc) – Prieteneii mei vin, vin si iarasi vin.

10.What is in store for this weekend?

Marty Friedman – Hands of time. Hmmm…nu suna prea bine.

11.What song describes you?

Pink Floyd – High hopes. Cu aproximatie ma descrie.

12.To describe your grandparents?

Holograf – Am ramas doar noi. Probabil asta simt bunicii mei de cand eu am plecat de langa ei. :D

13.How is your life going?

Cheloo feat. Freakadadisk – Trei agenti. No comment.

14.What song will they play at your funeral?

Corul Madrigal – Florile Dalbe. Asta daca am sa mor de Craciun probabilJ).

15.How does the world see you?

Mircea Baniciu – A venit iar Craciunul. Ca pe o persoana diferita si interesanta in acelsi timp. Sper.

16.Will you have a happy life?

Parazitii – FDD. Sa nu fie fericita ca in cantecele celor de la Parazitii.

17.What do your friends really think of you?

Mihai Margineanu – Gore din Chitila. Foarte probabil.

18.Do people secretly lust after you?

Celia – Trag aer in piept. Sunt fff tare.

19.How can I make myself happy?

Mihai Margineanu – Maritza. Textele lui Margineanu ma fac fericit…. cateodata.

20.What should you do with your life?

Rammstein – Amerik. Acolo vreau sa emigrez


Cam aceasta a fost leapsa. Mai departe ii provoc pe Paul, Bogdan si Alex.

1 comment:

Tier said...

observ o predilectie pentru margineanu si holograf...n-as fi zis dupa o prima intrevedere...a fost totusi interesant jocul...astrele mi-au transmis prin intermediul lui ca sunt completely deranged sau cel putin pe o carare diferita decat cea dreapta...:P..trebuia sa comentez ca altfel nu ma simteam eu bine :P...da' tot nu vin la iasi..desi socola sounded attractive