07 February 2008

Back on bussines...

Salutare tuturor!

Încep prin a-mi cere scuze deoarece în ultima perioadă am cam tras chiulul de la postat articole. Şi asta pentru că am avut o sesiune destul de încărcată, care nu mi-a permis să pierd prea multă vreme pe net. De acum o să încep să postez din nou.

În altă ordine de idei, am aflat că sâmbătă se anunţă o întâlnire de bloggeri, printre care şi câţiva oameni politici-bloggeri din Iaşi, care vor să îşi incerce norocul la funcţia de primar al oraşului. Mai multe detalii despre acest subiect puteţi afla de pe blogul celui care a avut iniţiativa acestei întâlniri, şi anume Visurât.

Voi încerca să fiu şi eu prezent la această întânlire care se anunţă a fi destul de interesantă. Sper că invitaţii vor aborda subiecte interesante pe care le vom discuta cu ardoare. Sper! Rămâne de văzut! Aşadar, cei care vor să participe, pot să o facă sambătă, data şi ora putând să le aflaţi de pe blogul lui Visurât. Eu o să revin cu un articol după întâlnire, în care am să va povestesc ce şi cum a fost.

Aşa că ... până la articolul următor ...s-auzim numai de bine!

No comments: