27 December 2007

Bilant 2007...

Anul 2007 se apropie de sfarsit. Se apropie 2008, si trebuie ori sa ne apucam de noi proiecte, ori sa le continuam pe cele vechi. Dar sa ne concentram atentia pe anul ce se apropie sa treaca in graba pe langa noi, lasand loc anului nou. Atfel m-am gandit sa fac un bilant. La fel ca presedintele la sfarsit de an :)). De fapt m-am gandit sa il fac public de data asta, pentru ca pana acum mi-l faceam doar in minte ;)). Poi … sa structuram pe doua categorii :“+-uri” si “--uri“.

La “+-uri” avem asa :

1. Am avut note mai mari la facultate decat anul trecut.
2. Am calatorit mai mult decat in 2006.
3. Am participat la Olimpiadele Comunicarii-eveniment super tare.
4. Mi-am facut un blog de care sunt mandru chiar daca nu am un trafic nemaipomenit de "n-spe mii" de cititori pe saptamana pe el, si nici zeci de reclame de la Google AdSense, ca tot profanul.
5. Am castigat un premiu pentru cel mai bun articol politic scris pe blog, tot in cadrul Olimpiadelor Comunicarii.
6. Am vazut timp de trei luni Americaaaaaaaaaaaaa. O experienta unica din care am invatat o multime de chestii.
7. Am inceput sa scriu pentru licenta. Am o super tema. Vreau sa o public dupa ce o termin ;)).
8. Am inceput scoala de soferi. Sper sa o si termin (adica sa iau examenul)
9. M-am inscris intr-un nou ONG (Organizatia Studentilor de la Studii Europene Iasi). In ianuarie vreau sa candidez la functia de presedinte a organizatiei :D.
10. Mi-am dat demisia dintr-un partid politic (nu spun care) dupa aproximativ un an jumatate.

La “--uri“ avem:

Sincer sunt destul de multumit de anul acesta. Nu prea am ce sa imi reprosez. Sau sa regret. Ar fi doar cateva chestiuni:

1. Am trecut printr-un accident de masina, dar totul a fost oke.
2. Imi pare rau ca nu am facut mai multi bani in State.
3. Imi pare rau ca nu am avut taria de caracter sa raman definitiv in state.
4. Regret ca nu am acceptat un loc de munca in Romania, dar am o scuza : AM LICENTA :P. La naiba!

Cam asta am facut, nu am facut anul acesta. Sper ca anul care va veni sa fac mai mult si sa ma pot lauda cu mai multe. Va doresc si voua cat mai multe ralizari si … pana la articolul urmator s-auzim numai de bine.

1 comment:

Anonymous said...

SUNT DE ACORD CU TINE SI PE MINE MA SCARBESTE FISCALITATEA IN ROMANIA, O SPUN PT CA AM LUCRAT LA MARI FIRME SI DIN FERICIRE IN ULTIMI DOI ANI CU PATRONI STRAINI
AU ALTA MENTALITATE SI O IMPRESIE PROASTA DESPRE FICALITATEA DIN ROMANIA, DIN FERICIRE AU INTELES CA NU AU CE FACE SI SE CONFORMEAZA , ALTFEL ASI FI AVUT DE FURCA CU EI, ESTI TANAR ITI DORESC SUCCES SA AJUNGI TU SA O SCHIMBI