16 October 2007

I'm back ...

Dupa experienta avuta in Statele Unite timp de trei luni de zile am revenit din nou in scumpa noastra Romanie unde am dat din nou peste aceleasi probleme vesnice pe care le-am lasat in urma cand am plecat, probleme legate de camine studentesti, locuri de munca, licenta etc. .

Dar despre aceste subiecte o sa vorbesc in alte articole. Si apropos de articole sunt nerabdator sa imi incep din nou activitatea de blogger, si apropos de blogger am vazut ca acest fenomen s-a dezvoltat si continua sa se dezvolte foarte repede si foarte bine in acelasi timp.

Totodata as vrea sa va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca am sa mai schimb putin domeniul blogului meu si cred ca o sa incep sa tratez diferite probleme, analizate din diferite puncte de vedere. Of…am asa de multe de zis si nu prea stiu cu ce sa incep. Dar cred ca totul va veni de la sine in articolele viitoare.

So …gata deocamdata. Voi reveni cu articole noi si interesante sper. Momentan nu mai imi ramane nimic de zis, decat « pana la articolul urmator s-auzim numai de bine ». Salutare !

No comments: