08 June 2007

Meeting cu bloggerii din Iasi

Aseara am avut ocazia si satisfactia de a participa la o intanlire amicala cu bloggerii din Iasi ( ma rog … o parte din ei). Initiativa a apartinut de aceasta data lui Adrian Monoranu. Astfel, in afara de mine, Ines si Bogdan ( personae pe care le stiam), am avut ocazia sa mai intanlesc pe Madalina, Alex P, Daniel, Adi, Sebi , Andrei si Ciprian.

A fost un tip de socializare asa … mai bloggareasca, daca as putea spune, in care am auzit o multime de chestii interesante, dar si lucruri care nu cred ca isi aveau rostul. Am gasit si cateva raspunsuri din partea Madalinei la nedumerirea pe care o aveam in legatura cu presa studenteasca din Iasi, si am mai aflat cateva chestii care il suparau pe Sebi!

A fost destul de reusita intanlirea, numai ca pana la urma nu am aflat de la toate persoanele de ce si-au facut blog. Care e rostul blogului in opinia lor? De ce trebuie sa ai blog? Cu ce esti mai bun daca ai blog? In fine … eu am raspuns totusi la intrebarea de ce mi-am facut eu blog. Dar chestiile astea nu sunt foarte semnificative.

Astfel de intanliri sunt binevenite si cred ca mai avem nevoie de evenimente de genul acesta. Si poate la urmatoarea intanlire o sa avem parte de mai multi bloggeri care o san e incante cu prezenta lor. Sper sa punem pana atunci in practica acel “recensamant al bloggerilor” de care pomenea Adi Monoranu. Chiar ar fi fain.

Pana la intanlirea viitoare si pana la articolul urmator … s-auzim numai de bine!

1 comment:

Anonymous said...

http://www.blogoree.ro/blog/2007/06/19/blogoree-romanian-tour-iasi/ nu stiu mai multe detalii, daca esti itneresat urmareste paginile celor implicati.