12 April 2007

Vreau sa fac advertising!


Au trecut sarbatorile pascale, ne-am relaxat cat de cat, am ciocnit oua rosii, am glumit, ne-am distrat, si acum cred ca e momentul sa ne intoarcem la lucruri serioase! Asa ca m-am gandit sa mai aduc ceva noutati celor care au placerea si timpul necesar de a-mi citi articolele pe care le postez pe blog!

Ma gandeam zilele astea daca as putea face fata in eventualitatea unui job in advertising! Mi-am zis “De ce nu?” si m-am gandit ca am o parte din calitatile necesare pentru a putea face cariera in acest domeniu. Si in afara de acest lucru advertisingul e o mai veche pasiune de-a mea si mi-ar place sa invat mai multe lucruri si sa particip la mai multe evenimente legate de acest tip de activitate! Tocmai de aceea atunci cand am auzit de Olimpiadele Comunicarii m-am gandit de doua ori inainte de a ma hotara sa particip (si asta e bine pentru ca astfel nu o sa pun in pericol sanatatea mintala a juriului nici macar pentru o fractiune de secunda :) ) ! Eu zic ca m-as pricepe destul de bine pentru ca o doza de nonconformism am si cred ca se cauta asa ceva in randul tinerilor care vor o cariera in advertising, de creativitate nu duc lipsa, idei imi vin « valuri, valuri », si in afara de asta mai am si ceva rationament logic, zic eu, pe care am reusit sa mi-l pun la punct datorita participarii mele la cursurile pe care le fac in cadrul facultatii :D (Stiinte Politice). O problema ar fi ca nu pot fi prea sadic, mai ales atunci cand vine vorba de necuvantatoare (a propos de spotul de la Olimpiadele Comunicarii din campania de advertising in care apare Bogdan Naumovici si tipa tare : « Zboara mielule » - am glumit putin, sper sa nu se supere nimeni pentru aceasta afirmatie ; oricum spotul e interesant, descriptiv si sunt sigur ca si-a atins obiectivul propus) ! De ce oare as mai vrea sa fac cariera in advertising? Pentru mine raspunsul e simplu! Pur si simplu imi place, si cred ca am idei bune de care trebuie sa profit, nu numai eu :D ! In orice caz sper sa nu se inteleaga ca : « Ia uite bah … asta vrea sa faca cariera in advertising si a inceput sa isi faca reclama pe blog … poate poate il va baga cineva in seama) ! Nu ! Nu e vorba despre asta pentru ca pur si simplu scriu ceea ce cred si ce simt si sunt foarte detasat atunci cand o fac. Imi zicea prietena mea acum cateva zile ca a gasit nu stiu ce citat foarte intereresant care cuna in felul urmator :
« Nimic, nici macar toate armatele din lume, n'ar putea opri o idee a carui timp a sosit" (Victor Hugo) ! Foarte adevarat ce scrie aici si ar fi bine de meditat la acest lucru care e cat se poate de adevarat. Astfel ma gandesc ca ar fi mai mult decat indicat sa incerc macar sa aleg o cariera in advertising, fara sa produc nici-un fel de « daune mintale » vreunui individ :) ).

In alta ordine de idei am aflat ca pe 19 aprilie vor avea loc preselectiile la sectiunea ADVERTISING ! Eu unul deabia astept sa ajung in fata juriului ! Sper sa il intanlesc si Bogdan Naumovici pe acolo ! Chiar vreau sa il cunosc pe omul asta :)) ) ! Sunt entuziasmat si ma simt bine asa, sunt curios si dornic sa descopar lucruri interesante! Cred ca o sa facem o figura frumoasa acolo eu si echipa mea si cred ca va fi un pas micut pentru mine daca vreau sa fac o cariera in advertising !

Nu stiu de ce, dar cred ca articolul asta nu e foarte reusit! Poate chiar o fi, din cauza orei la care scriu! Dar va las pe voi sa comentati :D ! Asadar o sa inchei aici si va urez sa fiti cat mai creativi, iar pana la articolul urmator va doresc ca de obicei … s-auzim numai de bine!

No comments: